Monday, October 13, 2008

Olá, amigos no Brasil!

Provavelmente você me achou por causa de uma recente característica minha sabonetes recebido em uma revista aí. Obrigado por vir! Eu também tenho recebido muitos e-mails de brasileiros muito agradável se perguntando onde pode comprar meus sabonetes desde o meu site principal não oferece navegação internacional.

Você pode comprar o meu sabonetes e tê-los enviado, em qualquer parte do mundo da minha loja Etsy em http://www.soapylove.etsy.com/. Existem muitos estilos disponíveis lá. Se você tiver um pedido especial, por favor email mim em mailto:debbie@soapylove.com. Se você tem uma loja e gostaria de vender meus sabonetes, meu mínimo é de 24 sabonetes, em qualquer combinação de estilos. Ficaria feliz e-mail para você com um completo catálogo de preços por grosso e informações de pagamento.

De agradecer aos meus novos amigos no Brasil, tenho 4 especiais criados Soapsicles Bandeira brasileira! Eles são banana perfumada e têm handcut detalhes. Você pode encontrá-los na minha loja Etsy tão bem! Muito obrigado!


Hello, friends in Brazil!

You have probably found me because of a recent feature my soaps received in a magazine there. Thank you for coming! I have also received many very nice emails from Brazilians wondering where you can buy my soaps since my main site does not offer international shipping.

You can buy my soaps and have them shipped anywhere in the world from my Etsy shop at http://www.soapylove.etsy.com/. There are many styles available there. If you have a special request, please email me at debbie@soapylove.com. If you have a shop and would like to sell my soaps, my minimum is 24 soaps, in any combination of styles. I would be happy to email you a complete catalog with wholesale pricing and payment information.

To thank my new friends in Brazil, I have created 4 special Brazilian Flag Soapsicles! They are banana scented and have handcut details. You can find these in my Etsy shop as well! Thank you so much!

1 comment:

Anne-Marie said...

These look great! You are so creative. =)